En trevlig helg

Fredagen blev riktigt trevlig. Min första basketmatch, en ny upplevelse men den sporten är nog inte min favorit. MrA fick svara på mycket frågor eftersom att jag inte förstod så mycket men han svarade och såg inte så besvärad ut. Kanske tänkte han desto mer...
Middagen var god och det var i trevligt sällskap... pokern däremot gick inte så bra, jag tog inte hem vinsten någon av gångerna men jag har inte spelat sedan i februari så jag kände mig väldigt ringrostig. Det blev en sen kväll, jag och mrA kom isäng på morgonkvisten.

Lördagen bestod av härligt sällskap av mrA, yatsy som jag förlorade, tacopaj och mys. Spel har inte varit min starka sida i helgen, men jag ska ta en revanch!

Inatt har jag varit vaken mest hela tiden och inte mått så bra. När jag vaknade kände jag mig frysen, ont i halsen och konstig så jag beslutade mig för att ligga i soffan och kurrera idag. Undra vilken det är som har smittat mig.... eller hur mamma? Jag borde få sjukmat.... i form av kålpudding.....




Yes, här är beviset

Dragons vann

Lite full....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0