En trött dag

Att sova bara några få timmar känns väldigt dumt när man ska upp på morgonen. Jag låg och stirrade i taket halva natten med en känsla av illamående och lite fundersam. Sista gången som jag kikade på klockan var den 04:00. När larmet ringde klockan 07:00 så kände jag mig väldigt trött men det är bara att hasa sig upp och möta en ny dag.
Jag känner mig totalt omotiverad och känner att jag måste göra något som får mig på bra humör. Jag bestämde mig för att jag skall hämta min systerdotter på dagis idag. Hon har frågat länge när moster skall hämta henne och idag passar det bra eftersom att syrran fyller år så jag skall ändå dit. När tillvaron känns konstig, vad är då bättre än lite lek och bus med mina älskade gudbarn? Inte mycket väger upp till det.
Ibland kan jag känna en viss avundsjuka på min syster och Anneli som bor i sina mysiga hus och har skapat en tillvaro med en egen liten familj. Jag hoppas att jag någon gång ska få uppleva samma sak. Som vanligt så finns det alltid ett MEN.

Några har frågat hur det går med alla läkarbesök och provsvar. Ifredags fick jag provsvaren på de sista proverna som gjordes, svaren var bra. Jag har fått en ny tid för mer undersökning men jag måste ändra den, det är nämligen 3 december och jag går inte till sjukhuset denna dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0