Fredag!

Äntligen fredag säger många, men när man jobbar skift så känns inte helgen lika härlig eftersom att man kanske måste jobba. Just ikväll ska jag på olearys med facket... lite möte, lite bowling och lite mat. Jag har inte bestämt mig hur jag ska göra efter det, några kompisar ska ut så jag hänger nog med dom ett tag.
Inatt ska jag och Hobbe sova hos mamma, det ska bli jätte mysigt, synd bara att hon jobbar.

Min nya telefon var helt klart uppfunnen av en man... det gick inte att skriva med naglarna på den. Pelle var snäll och följde med mig ut för att försöka att byta till en annan. Tack Emil på media markt för att du är så supertrevlig och hjälpsam!!!! Jag fick byta telefon, personalen är alltid så trevlig där... även fast jag hade öppnat förpackningen, använt telefonen mm så fick jag byta. Nu har jag åter en ny men den måste en kvinna ha uppfunnit för den är nagelvänlig!

Herman... han fick vara med mig och Hobbe på jobbet igår. Han luktade lite illa men det gick bra iallafall. Ikväll får han var hos sin mormor med Hobbe så att han inte blir skadad. Jag vill ju inte lämna honom själv än, han är ju så liten. Eftersom att jag kommer att få fyra stycken små Herman junior så har jag bestämt vilka jag ska ge dessa till. Men jag tror att jag vill spara en avkomma.

Nä nu är det dags att försöka snygga till utseendet lite så att jag blir en partypingla!

På återseende

Poff poff

Kommentarer
Postat av: Johanna M.

Låter som att du gjorde klokt i att byta telefon, du som brukar ha långa naglar. Måste vara bökigt med touch-telefon då... Hoppas du får en kul kväll! =)

2009-11-20 @ 18:05:47
URL: http://mattssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0