Fredagsmys

Efter en dag med arbete så var det dags att göra lite småplock.
Jag var bland annat till min moster för att hon skulle hjälpa mig att sy lite på en klänning, kruxet var att vi höll på att glömma bort klänningen för vi hade så mycket att surra om....  Gud vilken bra koll vi har!

I morgon åker jag och mr A på en liten roadtripp. Först blir det Sveg och dollarstore sedan blir det Hudiksvall för mera mys och övernattning. Det ska bli väldigt skönt att komma iväg även fast det inte är så långt bort, men bara grejen att smyga iväg ifrån vardagen ska bli otroligt skönt.

Idag har jag gett bort fyra Herman junior... jag är less på herman nu och jag hoppas att jag inte får några flera. Herman är död och begraven.

Nu har jag och mr A ätit tacos och ligger i soffan, vi inväntar på att idol ska börja....


Det är snart december och jag har ingen julkänsla fortfarande...

Vart är snön?.....
Vart är tomten?....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0