Jag ska bli mamma!!!

Nu vet jag att några satt kaffet i halsen... allra mest mr A.
Men jag skall bli mamma, iallafall i tio dagar åt en Herman! Det är ingen människa och det är inte någon kuse. Jag har ingen aning om vad det är men syrran ringde i morse och sa att jag skulle hämta Herman som jag ska ta hand om i tio dagar, efter dessa tio dagar så förökar sig den rackaren och då ska man dela den i fem delar och ge bort fyra.... Jag ska inte avslöja här vad Herman är för något eftersom att jag ska ge bort några bitar av denna skapelse. Det ska bli spännande att se vad detta är för något....
Ja mr A du kan börja andas nu, jag är inte gravid! :-)
Nog för att jag vill bli mamma en dag men inte så tidigt i ett förhållande.....

Mitt internet är inte som det ska så skörden har blivit förstört på farmville och jag har inte kunnat blogga.

Jag och mr A kommer inte att träffas på flera dagar eftersom att båda har fullt upp så igår hade vi onsdagsmys. Bara vetskapen av att jag inte kommer att vara i närheten av honom gör att jag saknar honom, även fast han sov här och det är bara tre timmar sedan han åkte på jobbet.... Hur ska detta sluta???

Igår var jag ledig, sovmorgon låg högst på listan. Morgonen började med att Hobbe väckte mig klockan 06:00 av att han hade ont i lillmagen. Det var bara att kasta på sig kläderna och springa ut. Väl ute så lät det som en hel synfoniorkester i buskarna.... lillstackarn. Väl inne så myste jag ner mig i sängen igen, jag somnade men vaknade vid 09:00 av att det lilla äcklet ringde... ja, hon låg på minus då, men det gick över fort, jag somnade om och vaknade klockan 12:00 så det känns som att jag fick sova iallafall.

Nu vankas det strax jobb och det ska bli skoj eftersom att jag jobbar med Erika, det är sååååå länge sedan vi jobbade tosammen så idag blir det skvaller, skratt, mat och jobb så klart!

Nu ska jag försöka att förstå mig på min nya telefon..... att vara utan knappar är jobbigt har jag märkt. Touch är tydligen grejen just nu men jag insåg snabbt att jag inte är någon innebrud som gillar dessa nymodigheter.Visst gillar jag touch... men då har det inte med telefoner att göra.  JAG VILL HA MINA KNAPPAR TILLBAKA!!!!!! Måste ringa jourhavande Pelle för instruktioner.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0