Min helg i kort sammanfattning

Nu har jag inte skrivit på några dagar... jag har varit tom på motivation plus att jag har legat sjuk.
Fredagen var jag liggande i soffan hela dagen med en huvudvärk som bultade... kvällen likaså men då var det lite trevligare eftersom att jag fick besök av mr A. Det blev fredagsmys och en tidig kväll.
På lördagen mådde jag bättre och efter några timmars övervägande så bestämde jag och mr A att vi skulle umgås med våra vänner. Jag åkte till min vän Pelle för att umgås, det blev lugnt eftersom att jag inte kände mig riktigt kry. Jag kikade mest på när grabbarna spelade Wii och Hobbe låg och myste bredvid. En väldigt lugn förfest men jag tyckte att det var riktigt trevligt. Senare gick vi upp på memento och lyssnade på karaoke. Johan var kanonduktig som vanligt.
Hobbe invigde mr A:s lägenhet för första gången och han verkade trivas där även fast det är lite mera läten inne i stan, men han är ganska van att bo där eftersom att han är med Pelle ganska ofta.
Söndagen började bra, mys med mr A, farsdag med pappsen och senare jobb. Jag blev lite småirreterad eftersom att någon tyckte att det var dålig stil att jag var hemma ifrån jobbet på fredagen och var ut på lördagen. Innan någon anklagar folk så kanske man ska ta reda på fakta.... jag var hemma för min huvudvärk på fredagen och jag tog det lugnt på lördagen, jag ville mest bara träffa folk eftersom att jag var hemma hela veckan och hade långtråkigt. Jag var inte sjukskriven på lördagen så varför hetsa upp sig???? men men....

Idag har jag jobbat hela dagen och sedan bar det iväg till Specksta för lite kalas.... Anneli och hennes sambo fyller år på samma dag så det är ganska smidigt.

Jag har inte så mycket att skriva, min motivation är borta för tillfälligt så det blir inte roligare än så här.... inga smaskiga detaljer och inga funderingar som jag vill dela med mig.


Jag och Hobbe hos Pelle

Pelle och Johan gillar tv-spel

Ebba gör en snöängel.... innomhus

Födelsedagsbarnet har blivit en gammal kärring :-)

Så här onormal kan dampfamiljen se ut!! Födelsedagsmänniskorna


Jag tänkte lägga ut en mysig bild på mr A när han ligger och sover men jag vet inte om han misstycker så jag hoppar över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0