Myshelg

Det var en härlig helg tillsammans med mr A. Det var avslappnat, enkelt och mysigt. Julkänslan kom krypande lite när vi var på väg till Sveg, det snöade och det var vitt på marken.
När vi kom till Hudiksvall och skulle gå ut och äta så hittade vi inte så många restauranger att välja på, det blev kinamat och sedan en pub som låg intill. Dagen efter så såg vi några flera som vi hade missat. Men vad gör det? Det är väl sällskapet som räknas? Jag kände mig nöjd. Vi var inte direkt några partyprissar för vid 22:00 gick vi till rummet, båda var trött och somnade fort...
Innan vi åkte hem igen så strosade vi runt eftersom att det var julskyltning. Tyvärr så var vi vaken för tidigt så alla hade inte öppnat sina stånd än. Det slutade med att vi for hem och gick på julskyltningen hemma...

Idag när jag vaknade så mådde jag inte alls så bra. Tung i huvudet, frusen, snorig och halsont..... Det var en jobbig dag att jobba men det är bara att bita ihop. Jag skall försöka att hålla ut hela veckan.

Det känns tomt när inte mr A är här men som tur är så har jag Hobbe lillkropp att mysa med... och det är inte lite, han snarkar, rapar och tar stor plats, men han är underbar min gokille. Vad skulle jag göra utan honom?

Synd att helgen gick fort och att jag är tillbaka i den gråa vardagen.... men jag hoppas att det kommer fler tillfällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0