När allt känns puckat

Varför går det inte att köpa en normal glödlampa på Ikea? Jag hittade lågenergilampor men inte den styrkan som jag ville ha... jag köpte två stycken som jag trodde skulle vara lite starkare men det visade sig att dom var som att tända ett solarium! Jag blir nästan bländad av de. Det känns jäkligt puckat....

Att stiga upp klockan 04:00 för att åka till sitt arbete är jobbigt, men att sedan hålla sig vaken hela dagen är OTROLIGT jobbigt. Det känns puckat....

När jag åkte hem ifrån stan så flög det lite snö i luften men inget som syndes på marken. Väl hemma så var snön kvar och det var så härligt att se lite vinterlandskap. Jag har haft funderingarna på att flytta närmare stan men när det är så här fint så känns det puckat.....

Att egentligen ha mycket att göra men känner sig helt orkeslös så att jag bara sitter i soffan och vet att jag får det stressigt senare känns bara puckat....

Varför skall man alltid ha så mycket funderingar i sitt huvud? Varför kan inte bara allt flyta på som man vill? Att varken veta ut eller in.... Det känns mest puckat...

Varför tar provsvaren ifrån läkaren så lång tid, förstår dom inte att man blir nervös? ..... puckat....

Efter att ha mejlat med någon och fått mera funderingar som jag inte riktigt kan släppa... att känna lite oro och nervositet... som känns lite jobbigt samtidigt som att det kanske är nödvändigt att veta... men inte har fått något riktigt svar... att kanske oroa sig i onödan.... det känns puckat....

Menar någon att mina planer ska vänta medans andra planer ska fullföljas?

Det är inte min dag i dag heller, känner för att ställa mig i skogen och skrika rakt ut. Det lär vara puckat för då skulle grannarna fundera på vilken dåre som står där.....

Nä nu är det dags att piggna till i duschen så att jag är pigg när jag ska uppvakta min styvpappa som fyller år idag. Det är ju ganska puckat att komma sent och vara trött....

Kanske ska jag sola under mina glödlampor.... jävligt puckat eftersom att jag skulle få sola ihjäl mig innan jag blev brun....

Livet är bra puckat ibland....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0