Ooops i did it again..

När jag tänkte tanken att åka hem och sova hos mamma så dök det upp en gammal vän och planerna ändrades. Det blev en till bowlingrunda med tillhörande mintuu, hur fasen tänker man när man börjar dricka mintuu med en finne??? Nä kanske ingenting... Vi gick vidare till memento.. där det blev mer shots. Jag träffade mera vänner och det blev mjölkdrinkar. Jag fastnade i hårdrocksbaren där de visade en läcker skoterfilm. Jag och grabbarna stog och sippade drink och kikade på skoter, åååå vad kvinnlig jag känner mig, men jag gillar skotrar och hamnade i ett sällskap med samma intresse så jag njöt! Senare så dök det upp två till bekanta och det blev mer drinkar.... det blev en väldigt billig kväll men lite för mycket alkoholintag. Det slutade med att stackars Pelle fick komma och hämta mig, den stackaren får alltid komma och ta hand om mig. Hemresan var lång med många stopp.... en illamående Jessie hängde ut genom dörren några gånger... Stackars Pelle. Väl hos mamma så tyckte jag att jag smög men mamma vaknade så jag lär ha levt om som en elefant. Jag fick med mig en hink ner till mitt rum men jag slocknade på engång.
Igår morse när jag vaknade så var det inte så kul som kvällen innan. När jag slog upp ögonen så kom funderingen " Hur ska jag överleva?" Jag tittade mig i spegeln och insåg att jag liknade en bandmedlem i kizz eftersom att sminket var kvar. Efter en stunds ångest så hasade jag ut med Hobbe, mammas granne stannade till och konstaterade att jag inte såg fräsch ut... jag kunde bara hålla med henne.
Att jobba 10 timmar kändes som en evighet igår och jag har fortafarande bakfyllefrossa och mår pyton.. kan man må så här i två dagar? Och jag som skall jobba idag igen. Jag längtar tills i kväll när jag får sova.

Det var länge sedan som jag var så här full och nu har jag bestämt mig för att inte dricka alkohol på ett tag. Fy fasen, det är inte värt att må pyton.... plus att ångesten bankar på bara man tänker på fredagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0