Proppmätt

Kålpudding, finns det något som är godare? Näää. Som vanligt när jag kom till mamma för en middag med min favoriträtt så åt jag så mycket att jag knappt kunde röra mig.
Innan jag åkte till mamma så var jag en snabbis på vero moda, jag hittade en jättefin kjol men tyvärr kunde jag inte prova den hos mamma eftersom att jag hade en kålpuddingsmage så att jag såg gravid ut. Hur snyggt skulle det ha varit till den lilla svarta? Jag får modella för henne någon annan dag... helst före jul för sedan lär man få en skinkmage. Fast många säger att jag har gått ner i vikt. Mammas man har till och med sett det men jag tycker att jag fortfarande ser likadan ut. Kanske har jag gått ner omedvetet för att jag mår bra.
Jag letade även efter en fin vit skjorta, helst med lite krås framtill, men det finns ingen i hela stan tror jag. Det skulle vara jätte fint till min nya kjol! Jag skulle se lite mera ellegant ut då...

Det känns som en evighet sedan som jag umgicks med min goa lilla vän. Hon ringde förut och frågade om vi hade gjort slut, men det kommer vi aldrig att göra så vi bestämde att vi ska lunchdejta någon dag till veckan. Hoppas att hon tar med sig sina småtroll... Å vad jag saknar de små krypen.

Igår sov jag hos mr A, det var första natten på länge som jag sov riktigt skönt och avslappnat.... han är bra härlig den där långdrulen...

Nu är det dags för sängen, jag ska infinna mig på arbetet klockan 05:00.. suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0