Trevligt...

Pappa mår bättre och efter en massa provtagningar idag så fick han komma hem. Det känndes bra när jag pratade med han och jag kunde höra vad han sa utan att han hela tiden kippar efter andan. Nu är det bara att hålla tummarna för att provsvaren ger ett bra resultat.

Jag vet inte om jag har skrivit om en stor nyhet här. Jag ska nämligen bli moster igen! Det känns hur härligt som helst! Snart blir mina små favoriter fyra stycken och jag känner en längtan som är stor. Jag är otroligt lycklig för syrrans skull och jag hoppas att allt går bra hela vägen. Det känns verkligen som att hon lever det liv som hon har längtat efter nu, en sambo som hon älskar, sin dotter, snart en till liten parvel, villa, hund... ja hon har byggt upp sitt eget liv med sin egen familj. Jag kan bara lyckönska henne.

Nä nu måste jag lägga mig och drömma mig bort i min egna lilla bubbla ett tag. Jag bloggar mer när jag inte är så trött.... som vanligt så bubblar det funderingar här i huvudet....


Kommentarer
Postat av: Malin

men grattis till både dig och syster! kul med fler barn! hoppas allt blir bra med pappa din åxå....ha det bra!

2009-11-18 @ 06:52:07
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: Dessi

In o kikar lite :) vad tråkigt med din pappa-hoppas han blir bättre.

2009-11-18 @ 10:08:14
URL: http://frudeseree.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0