Äntligen fredag igen!

Veckan har gått fort och jag har bara sovit och jobbat känns det som. Jag har kommit in i en trött period där jag är ständigt trött, men vad gör det? Det är mörkt, tråkigt och kallt ute och hur härligt är det inte att tända ljus, kika på en bra film och mysa?! Med mr A som sällskap behöver jag inte göra så mycket för att känna mig nöjd. När jag inte umgås med honom så känns det tomt och tråkigt.
I kväll blir det fredagsmys med mr A och en god middag... förmodligen lite idol också.

Idag har jag jobbat förmiddag, alltså jag började klockan 05:00, man kanske borde kalla det för att jobba halvnatt? Min lilla vän ringde och frågade om jag ville luncha med henne och det är ju klart att jag vill. Det känns som att det var länge sedan som jag träffade henne och hennes lilla familj. Så ner på stan för lunch och lite shopping. På vägen hem så märkte jag att min bil drog så mycket åt höger... jo men vad hände.... punktering! Suck tänkte jag... ringde och frågade vart pappa och Pelle var, långt bort så klart. Som tur var så var däcket inte helt tomt på luft så jag tog mig till en mack. Väl där så måste det ha sett komsikt ut, jag har ju alltid varit bortskämmd när det gäller bilen. Jag har alltid fått hjälp av pappa, vänner och dåvarande pojkvänner. Nu blev det helt plötsligt en situation som jag var tvungen att lösa själv... jo hur gör en tjej som har fel på bilen och inte vill bli skitig? man ser lite hjälplös ut och piper till " ursäkta, skulle du kunna hjälpa mig" till en timmerbilschaufför som så gärna vill hjälpa till.  Problemet blev löst och jag var ren!
Visst är jag händig om jag vill.. jag kan byta däck och enklare saker men hur roligt är det????? olja och skit under naglarna... nja inte min starka sida längre.

Nu längtar jag bara på att mr A ska komma så jag får njuta med underbart sällskap.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0