Det vankas jobb...

Gårdagens bio var bra, vi såg The ugly truth. En riktigt mysig film med ett bra slut. På vissa ställen var det romantik och överraskningar som bara finns på film. Det är härligt att bara drömma sig bort i en sån tillvaro ibland. Hm nu lät det nästan som att jag är lite missnöjd med verkligheten, det kan jag ärligt säga att jag inte är. Jag måste ha haft lyckan att ha träffat en av dom få killar som är helt underbar. Mr A ligger ofta och smeker min hand när vi tittar på tv och gör ibland saker så att man bara smälter.... så nä jag är inte missnöjd men som tjej så måste man få drömma sig bort i bland i filmernas värld.

Ikväll blir det jobb. Jag har tagit på mig detta skift extra men det var en kollega som frågade om jag ville ha det eftersom att hon skulle bort. Hon ställer alltid upp på mig så det var inget att fundera på. Nu kommer funderingarna.... VARFÖR?????? JAG VILL INTE!!! Jag gillar inte att jobba helger längre... Jag orkar inte med alla fulla människor som tycker att taxin ska parkera i vardagsrummet så att dom slipper att vänta och slipper att gå... Eller fulla snåla studenter.... fan ta bussen om ni tycker att det är dyrt att åka taxi!! Ungefär den meningen har jag sagt till dom när jag har kört taxi.
Näää jag är inte alls less på mitt jobb..... Vill någon byta så är det bara att säga till!

Sist när jag var och hälsade på morfar så jobbade en gammal vän till mig där. Det var så härligt att träffas igen och jag har kommit på att jag saknar hennes sällskap lite... Jag hoppas att hon har ett bra liv och verkligen få uppleva lyckan, det är det minsta som hon är värd. Hobbe skulle nog hoppa ur pälsen om han fick träffa henne... Kanske ska jag ta med han nästa gång som jag åker dit? Noffen gillar ju han också.

Nu är mr A på match. Jag var tvungen att fråga vad hans lag hette även fast jag har hört det flera gånger. FBC Nordic... jag håller på dom i kväll. Det är en viktig match tydligen.
Hoppas att vi kan ses imorgon....


Se filmen och njut av allt flirtande och mys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0