Ditt och datt

Det har inte blivit skrivet här varje dag eftersom att jag inte har tyckt att det har hänt så mycket i mitt liv eller i min tankeverksamhet. Vissa anser att man inte ska vara för personlig i sin blogg och inte vara så utelämnande, men det här är MIN blogg och det känns som att JAG bestämmer vad som skall stå. Om vissa inte vill läsa personliga saker så borde dom veta vid det här laget att man inte ska gå in på min blogg.

Idag kan det vara en stor dag för en viss männsika och dennes beslut. Jag är nyfiken på hur det kommer att gå och hur resultatet än blir så hoppas jag att denne känner sig nöjd med sitt beslut. I de mesta man gör så tycker jag att det är viktigt att följa sin magkänsla lite. Känns det inte rätt så kanske man ska avstå i från början men känns det bra så är det väll bara att köra på. Hur som helst så lever man bara en gång.

Efter att ha jobbat mitt skift idag så ska jag åka och lägga mig i ett solarium. När jag har jobbat mycket utan ledighet så känner jag mig alltid blek och prickig. Med tanke på att jag ska ut på party i morgon så vill jag försöka att se lite pigg och fräsch ut. Hm party på en onsdag, det är inte vanligt för Jessie tänker några då.... Men jo, jag ska ut med min mamma och moster! Hur tänker hon då? Vad har ålder för betydelse när man har roligt tillsammans? Nä just det.... Inget! JAg tror att det kommer att bli en trevlig kväll med mycket skratt med tanke på att vi är ganska lika. Det kommer garanterat att komma bilder här på bloggen eftersom att min vän kameran alltid är med!

Min tankeverksamhet.... mm där händer det lite grejer nu men jag har inte benat ut allt så därför skriver jag inte om dom här ännu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0