Dagens känslor

Trött, oro, grinig, längtan, glad och kär...
Kan dessa känslor kombineras samtidigt? Ja för jag de känslor finns i mig nu. Allt på engång som vanligt i min värld.
Trött: Ja vad blir man annars när man stiger upp i ottan för att jobba

Oro: På måndag ska jag till läkaren.... Jag hoppas på ett bra resultat. Dom sa till mig att jag skulle åka in om jag fick ondare, jag har ont men vill inte åka in. Shit

Grinig: Jo man blir det om en "kollega" står och anklagar mig för att ge Pelle bra körningar när jag jobbar. Just när detta skulle ha skett så dirigerade jag inte äns trafiken. Kan folk ha så lite att göra så att man har tid att vara bitter? Ena dagen kommer vissa in och smörar i växeln, dagen efter så anklagar dom samma människa. En sak till är att människan inte har stake nog att be om ursäkt.
Jag har fått tagit emot någon sån smäll förut för att jag och Pelle är så bra vänner. Varje gång så tänder jag till på alla tio... har dom något emot att jag, Pelle mfl umgås och har skoj på fritiden? Har dom ett så tråkigt liv att dom måste hoppa på folk utan att ens tänka på att dom anklagar någon utan anledning? Har dom inte stake nog att prata med dom de gäller? Har dom så lite att göra så att dom måste hitta på skitsnack?? Jag blir så matt.....

Längtan: Ja, vad säger man.... jag bara längtar tills i kväll.

Glad: Mitt privatliv är underbart så jag kan inte vara annat än glad.

Kär: Att vara kär är underskattat. Känslan i magen och molnen som man tassar på är helt underbara. Jag skulle inte byta ut det jag har för allt i världen.... Jag älskar att älska.

Imorgon ska jag vara barnvakt åt Ebba och Amanda. Det ska bli mysigt med lite mys på eftermiddagen. Efter det så blir det bio och mera mys.

Det känns som att det blir en underbar kväll i kväll och en minst lika underbar dag i morgon.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0