Skratt och funderingar

Min vän ifrån värmland är en härlig människa. Så fort jag pratar med henne så blir jag på bra humör och det känns som en evighet sedan som vi träffades. Det skulle vara så trevligt att umgås för vi har såååååå kul ihop men avståndet gör att det blir sällan.... för sällan... Idag skrattade jag när hon frågade hur det var med kärleken... eftersom att det blev några roliga följdfrågor som jag inte tänker ta upp här. En sån härlig människa.

I början av kvällen hade jag inte några tankar eller funderingar, det kändes att hela hjärnan bara slappnade av och var på viloläge. Sedan började jag att msn:a med mr A och fick ta del på några funderingar. Vad tyckte jag om dom funderingarna? Jo min hjärna började att gå på högvarv.... fast jag måste erkänna att det var ganska mysiga funderingar som jag också har funderat på....

Nu ä det dags att hoppa i säng och förbereda sig på att vara på arbetet klockan 06:00.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0