En höstdag med sol

Även fast jag är trött och ogillar hösten så måste jag medge att denna dag är ganska mysig. En promenad med sol och frisk luft gjorde mig lite piggare. Som alla vet så tycker jag att hösten suger, men jag har kommit på några saker som jag gillar med den... myggfritt, får värma sig på den man är kär i, ljung och andra höstblommor är vackra och till sist så är det dom mörka höstkvällarna med tända ljus.

Fasen vad jag tycker att jag är duktig som klarar min utmaning än så länge. Du ser där kalasbyxa, jag fixar det nog! hihi
Jag har en känsla av att det kommer att bli en bomb här på bloggen med massa saker om vissa när det blir fredag....




 


ops


Kommentarer
Postat av: Johanna M.

Haha, en liten Hobbe smög sig in ändå... ;)

2009-10-14 @ 22:29:16
URL: http://mattssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0