En mysig helg

Helgen har varit väldigt avslappnad och jag känner mig jätte nöjd. Även fast jag har jobbat fackligt hela helgen så känns det som att jag har haft mycket fritid och ledighet. Jag och mrA har haft väldigt slappa dagar och mysiga hemmakvällar. Ibland så kan det låta som lite PRO varning på oss men jag har hellre såna här helger än helger där man springer på krogen och sedan ligger bakis resten av lediga dagarna.
Jag har bara behövt att jobba 6 timmars dagar och jag trodde att det skulle göra mig piggare i helgen, det blev inte riktigt så för när klockan passerade 21:00 så kom jäspningarna. Men vad gör det? Jag njuter av livet iallafall.

Ska livet kännas så här okomplicerat eller är jag i någon konstig värld för tillfälligt? Jag är inte van att allt rullar på smärtfritt och jag går och ler för mig själv.

Idag spelade mr A match, dom vann återigen och jag är en stolt flickvän eftersom att han alltid verkar göra något mål varje gång. Han är inte bara en underbar kille, han är duktig också!

Nu är det dags att ordna fika till mr A som strax kommer, jag måste pyssla om honom eftersom att han har gjort illa sig på matchen... han är ju inte direkt så purfärsk och ung längre.... långdrulen.... hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0