En slapp dag...

Det regnar inte iallafall... man får vara glada för det lilla tänkte jag när jag steg upp ur sängen. Jag känner mig febrig och har ont i halsen så jag bestämde mig snabbt för att det blir en dag då jag bara ska slappa.
Lite nytta gjorde jag... slängde mina döda blommor ute och bar undan stolar, bordet måste jag ha hjälp med så jag väntar tills min granne kommer hem.

Jag kikar på Tyra Banks show, det handlar om bröllop och överdrivna brudar. En brud ska ha 13st tärnor och alla måste ha samma storlek på klänningen. Hennes syster måste alltså gå ner 45kilo, bruden tycker att detta är ett rimligt krav..... men HALLÅ!!! är hon sjuk????
Om jag gifter mig en vacker dag, skall jag då ha mitt krav att alla måste vara lika långa? Anneli får det kämpigt i sträckbänken eftersom att hon är 152,5 och syrran är 175....  eller skall hon få styltor?! Ja man blir brydd på vissa människor...

Min frukost idag bestod av hårdbröd med morötter.... en av mina favoriter plus att man känner sig nyttig... man måste ju tänka på att alla julborden kommer igång snart, då lär jag gå upp i vikt som vanligt... Detta ständiga jagande av att gå ner i vikt, varför kan det inte vara enkelt??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0