En trevlig lördag

Lördagen var en trevlig kväll med släkten och mr A. Jag var så seg i går att jag inte orkade att skriva något...

Vi började kvällen med en liten förfest i stan sedan begav vi oss 2mil västerut. Mycket härligt folk och det var otroligt skönt att ha en trevlig kväll utan att behöva gå på krogen i stan....
Som vanligt när jag umgås med släkten så blir det full gas och mycket skratt.

Gårdagen var otroligt seg och det hände inte mycket förutom att jag och mr A var på Ming palace och åt en god middag.


kusin, morbrors sambo, mamma och moster.. undra vad alla utom min kusin tittar på?!

Min kusin ser ut som ett frågetecken....

Mr A försökte att fota när jag dansade.... förutom att han hade fel läge och glömde blixten så gick det bra :-)

mamma och hennes man

Det blev inte så mycket skrivet idag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0