Idétorka

Att försöka ta sig upp tidigt efter att ha jobbat natt och eftermiddag i helgen är som vanlig ingen lätt match. Jag har varit trött hela dagen och inte orkat att engagera mig i något.
I morgon börjar jag klockan 05:00 så det är snart dags att krypa ner i sängen....

Det känns skönt att inte har något planerat på många helger framöver. Jag har liksom lessnat på att alltid gå på krogen. Jag är mer nöjd med att vara hemma och mysa. På fredag ska kanske Ebba komma och sova med mig. Det beror på vad det är för planer på g. Men isåfall ska vi ha en riktig mysig kväll med massor av mys och godis. När mamman inte är med så kan man passa på att skämma bort riktigt ordentligt.

I morgon ska jag till min underbara kompis och äta kålpudding. Min favoritmåltid. Jag längtar....

Hur kunde jag vara så dum att utmana mig själv..???? Jag ska lyckas men det värsta är att jag känner att jag inte har något att skriva om. Jag har bara jobbat och varit trött hela dagen så det har inte hänt något.

Jag hoppas på bättre lycka i morgon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0