Jaha... hur gör jag nu....

... kanske bara att bita ihop? Jag vaknade med att känna mig febrig, ont i halsen och ont i benet. Fast värken i benet har blivit lite bättre. Jag som skall på party i kväll. Men jag blir nog bättre om ett tag.

Det var skönt att hämta Hobbe igår. Han har varit hos Pelle, men Pelle åkte på hockey så Hobbe tog tillfället i akt och äta. Han öppnade Pelles frys och åt allt som var lagt i det övresta facket.... när jag kom in i lägenheten så var det tomma påsar överallt... Mackor, strips, bär mm och allt var givetvist fryst... Men hur kan det vara gott? Jag förstår inte hur han kan komma på alla ideér...


Här är den lilla tjuven.... i närbild!

Ikväll blir det basket, mat och poker. Jag hoppas att det blir en trevlig kväll och att jag mår bättre snart. Det ska bli härligt att umgås med mr A. Det var ett tag sedan som vi hittade på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0