Mysiga killen

Nu har jag försökt att bli frisk hela dagen men det går inte som jag har tänkt. Massor med feberfrossa och ont i halsen. Jag börjar att jobba om drygt 4 timmar och jag gruvar mig så kopiöst. Hur ska det här gå?
En till som har haft en vilodag är Hobbe. Han verkar trivas med såna dagar ganska ofta... min lata, mysiga kille. Jag var tvungen att fota honom för han låg och vilade så sött.




Min lilla kropp  ligger och håller om hans apa... kan det bli sötare?

I natt när jag slutar ska jag åka och sova hos mr A. Det ska bli skönt att slippa åka hela vägen hem och hur mysigt är det inte att vakna bredvid den man är kär i?!

Undra om det går att övertala mamma att göra kålpudding nästa vecka...... mmm det skulle sitta fint....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0