Trötta familjen

Det känns fortfarande som att jag har svalt en tennisboll men febern är borta så jag känner mig lite piggare.
Gårdagen var seg eftersom att jag var trött men jag pratade bara med trevliga människor. Jag pratade med några kompisar och jag kände inte igen dom i telefonen.... hm skärpning Jesse.....

Hobbe var med på jobbet igår så han är lika seg som jag idag. Det är ganska skönt när han är lat men när man vaknar av att jag har en tass i ryggen så blir man mindre nöjd...

Idag blir det ytterligare en seg dag med jobb. Insåg nyss att nästa gång som jag är ledig är nästa söndag....

Synd att Sverige förlorade fotbollen... Och sedan när har jag varit intresserad av det???? Jo, när Henke Larsson spelar plus att mr A är sportintresserad så det har nog smittat av sig lite. Jag håller tummarna för honom ikväll när han spelar match.



Hobbe ligger och leker idag....

Hobbes lillöga

Jag har kommit på att jag ska utmana mig själv. Eftersom att jag skriver så mycket om mrA och Hobbe så ska jag försöka att inte skriva om de två tills fredag. Klarar jag det???


Kommentarer
Postat av: malin

det klarar du aldrig! ;p man ska skriva om det man tycker om...du tycker om båda!! =) lycka till =)

2009-10-11 @ 20:52:28
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0