Yes! Jag klarade det!!

Min utmaning till mig själv var att inte skriva något om mrA och Hobbe. Jag trodde inte att jag skulle kunna lyckas eftersom att dessa två betyder otroligt mycket för mig. Nu har jag äntligen kommit till fredag och min utmaning är färdig och jag lyckades! Jag kan erkänna att det har kliat i fingrarna, jag har till och med skrivit ett inlägg som jag sedan tog bort eftersom att jag bara ville skriva hur underbar mr A är.
Mr A och hans lag vann matchen i söndags, i morgon väntar en ny och jag hoppas att de lyckas ännu en gång. Jag tror att jag aldrig har varit så intresserad i någon pojkväns liv förut som jag är nu.... jag gillar ju inte ens sport.... men vill ändå veta resultat och hur många mål han gjorde osv..
Igår åt vi tacos och bara slappade. Den här veckan har jag varit otroligt trött på kvällarna så när vi har lagt oss så har jag knappt hunnit att säga god natt. Han måste tycka att jag är jätte tråkig men jag hoppas att han har förståelse.
Den mysigaste kvällen den här veckan var tveklöst när mr A lade sig och höll om mig när vi skulle sova, att känna hans närhet och trygghet gör att jag bli varm i kroppen och känner en total lycka, han är helt enkelt bara underbar! Jag hoppas att det här aldrig tar slut..

Hobbe lillkropp fick slinka in på två små bilder tidigare i veckan, men jag skrev inget! Han gillar att posera så jag kunde inte låta bli.
Han fick byta foder för ett tag sedan. Han har ätit bantningsfoder så länge så jag bytte..... Nu börjar han att likna en korv igen så det är nog dags att ändra tillbaka till det dyra fodret ifrån veterinären... suck...

Jag skulle vara barnvakt i dag men fick veta att det inte behövdes så nu ligger det lilla äcklet på minus någon dag. Hon har nog inte förstått att jag älskar att ha hennes små prinsessor. Härom dagen sa hon att hon är tacksam för att jag ställer upp.... Vilket pucko!!!! Det är jag som skall vara tacksam för att jag är gudmorsa och få vara barnvakt. Hm hon är rolig den dära...
Skulle jag inte ha jobbat alla helger utom en på sex veckor så skulle vi kunna hitta på något, men det är inte enkelt att ha ett normalt privatliv på helger när man jobbar skift på ena jobbet och på det andra så förstår dom inte att jag har annat att göra, utan dom bokar in mig på helger. Men jag ska sätta stopp för det.  Det går inte att jobba 6-7 dagar i veckan, jag vill umgås med mrA och vänner, dom är värd betydligt mer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0