Det vankades party!

Japp då var lördagen förbi. Tråkigt men sant. Min underbara vänner gjorde kvällen jätte skoj så jag kan bara tacka och buga. Det var mycket skratt och mycket tok, som vanligt en partykväll i rätt anda...
Men nästa gång får fröken Malla och yra Emma ta och följa med ut på byn... Dessa två partypinglor for till motsatt håll. Deras gps måste ha varit ur funktion... kanske tog dom samma som dom använde när dessa fröknar skulle hitta till mig! Haha!!

Här kommer det lite bilder!

Emma & Malin.... Pelle, Anton & Christian

Pelle & Johanna.... Micke

Annie & christian

Johan & jag.... undra vem som knäppte fotot till höger, lite snett

Dooleys är alltid lika gott!!!

Fniss! Nu är det bara att ta nya tag!

Kommentarer
Postat av: malin

våran gps slutade funka nånstans kring 95 haha, ne du vi ska med nästa gång! var så säker! tack för en trevlig kväll =)

2010-04-14 @ 07:17:59
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0