Fy vad jag är dålig...

... på att blogga. De sista dagarna har både varit jobbig och lite halvt deppig. Jag har haft feber och känt mig dålig, men gått till jobbet iallafall. Ganska dumt kan man tycka men jag fick så mycket frånvaro i början av året då jag var sjuk ofta så nu är det bara bita ihop. Jag har fortfarande feber och det vankas jobbarhelg... mindre roligt.
Jag har ju skrivit lite om att det har varit spännande och att jag har hoppats på något. Jag och mr A hittade ett sååå perfekt hus som vi var med och budade på, vi vann budgivningen och huset var en millimeter ifrån oss. Det var verkligen mitt drömhus och jag kunde inte sluta att fantisera att vi verkligen bodde där. Jag visste precis vilka blommor jag skulle plantera, vad jag skulle så i växthuset, hur inredningen skulle vara mm. Men det blev mycket strul med vissa saker plus att månadskostnaden blev hög så det slutade med att vi drog oss ur affären. FAAAAN vad skit det känns. FAAAN vad jag ville bo där.... helt underbart skulle det ha varit. Men det är bara att försöka gå vidare och se nya utmaningar och möjligheter... men vem försöker jag att lura? Hur lätt blir det när man har varit och nästan revirat in sin dröm och sedan är det som bortspolat???

I helgen är mr A bortrest. Lite tomt blir det när jag inte har långdrulen i närheten. Det är tyst och tomt. Men jag vet att han kommer hem med en flaska dooleys och en limpa cigg så jag står väll ut....

Hobbe skall vara hos sin tjej i morgon när jag jobbar. Hon heter Anette och är min hyresvärd. Hobbe är galen i henne och jag förstår honom för hon är underbar. Sedan bär det av till det lilla äcklet i bro. Det vankas grillning med henne och gullebarnen. Lovley

Nu är det dags att fortsätta min kurrering i soffan... Det blir "så skall det låta" och sedan sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0