Här sitter jag...

och har väldigt tråkigt på jobbet. Hela staden verkar sova, det är bara jag och mina kollegor vakna... Ibland kan det vara svårt att hålla sig för skratt, när någon ringer tidigt på morgonen och man förstår att desa vaknade i fel säng. Vissa har en förmåga att skämmas och låta lite skyldiga. Men hallå! Varför ha ångest om man har haft det trevligt? Bara man inte har en respektive som väntar på en... men annars så finns det väll ingen anledning?

I flera dagar har jag varit grymt sugen på bondomelett... tänk om mamma kunde ringa och bjurra mig någon dag. Jag kommer ihåg när jag och syrran var mindre, då gjorde mamma ganska ofta bondomelett, åååå vad god den var. Mama i´m coming home

Idag efter detta oerhört långa och tråkiga arbetspass ska jag till min lilla vän och hennes småtroll för att äta en god middag. Denna vecka har hon kommit på att hon äter GI... undra hur länge hon står ut denna gång..hihi

Idag känner jag mig ganska feberfri men är fortfarande matt i kroppen. Skööönt

Nä nu är det dags att ringa och väcka Pelle så att jag får lite sällskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0