Hoppsan!

Nu var det länge sedan som jag skrev några rader igen. Det har varit fullt upp med både det ena och det andra. Min härligaste dag under påsken var påskafton eftersom att jag och mr A åt middag med Anneli och Hasse... och givetvis gotrollen. Som vanligt var maten god eftersom att det var Anneli som var kock, drinkarna och vinet höll samma klass...

Dockebarnen

Mr A, Hobbe och Hasse

Anneli och en sur Amanda

Jo just det, i fredags var jag och en kollega i Söderhamn för att avtacka en trevlig herre som går i pension. Jag hoppades att jag skulle få träffa en underbar kille som heter Tross, en vacker dobberman, men tyvärr så gick han bort i cancer för ett tag sedan. Ingrid och Esbjörn hade nya små liv som lyckades att charma mig totalt... Dessa är två beaglar...

Jag har alltid sagt att efter Hobbe så vill jag inte ha något djur, inte ens en vandrande pinne... men kommer en sån här ljuvlig liten rackare in genom dörren, då är jag nog fast.

I morgon vankas det jobb och sedan ett läkarbesök. Jag har fått röda prickar på min ena arm och skuldran. Men lugn bara, det är inte ens någon fundering på att ställa in festen som vankas i helgen.

Mr A åker iväg på innebandy i helgen så i morgon blir det kinamat med Anneli och på fredag så skulle det vara ganska gott att åka hem till mamma en sväng.. god mat och mys. Kruxet är att hon inte vet om det än. På lördag blir det fest med massa vänner och på söndag en vilodag. Helgen är bokad, synd bara att inte mr A är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0