Jessie in the Stockholmo

Vår!! Yes, här ser jag lite grönt på gräsmattor, vitsippor och ingen snö. När jag steg av tåget i morse så tog jag ett stort andetag och andades in vårluften. Det var verkligen härligt att komma till min favorit stad. Det enda som fattas är Hobbe och mr A, annars skulle jag kunna stanna här för evigt...

Att komma på kurs är alltid trevligt, att träffa folk som man inte har sett på flera månader, att få middagen dukad, hotellfrukost och inga vardagliga måsten. Men jag saknar fröken Strandli som inte längre är studieorganisatör. Det brukar vara så trevligt att höra den värmlänska dialekten i mina öron.

Jag är trött efter att ha stigit upp runt klockan 05:00 varje dag i över en vecka så det lär bli en tidig kväll för mig i kväll om jag skall orka med morgondagen...

Kommentarer
Postat av: Johanna M.

Det låter bra med gröna gräsmattor. Jag åker ner till Sthlm i morgon och ser fram emot lite mer vår! :)

2010-04-21 @ 18:17:54
URL: http://www.johannamattsson.se
Postat av: Monica Strandli

Ååå, va det studieorgträff?? Just den biten saknar jag... Men du sakna mig lite alltså?? Ler Vi får ta en Stockholmshelg å shoppa å skvallra av oss lite:-)

2010-04-26 @ 10:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0