Lördagsmys med Anneli

Gårdagen var som vanligt trevlig hos min vän. Men hennes GI mat förvandlades ganska fort till icke GI, inte helt otippat när det gäller den lilla varelsen i väster. Men inte blev jag missnöjd för det. Jag brukar inte gilla banan i mat men av någon konstig anledning så kan jag inte låta bli att gilla Annelis mat. Där satt jag och åt.... banan i maten och jag tyckte att det var gott. Konstiga tanke.
Vi satt och pratade om att det kanske vore på tiden att jag tog mc kort den här sommaren. Jag har velat det i 5 år. Nu när det inte blir något köp av vårat lilla drömhus så kanske man kan kosta på sig en hoj i stället. Ingen dyr, ingen märkvärdig... bara en söt liten shadow isåfall.... Och NÄÄÄ INGER, jag ska inte köra fort.... slappna av. :-)
Synd bara att Hobbe inte kan sitta på "bönpallen"...
Vissa kan reagera på att jag tar mc kort och att inte mr A har det. Men min tanke går så här: Han har sin sport som han är engagerad i plus att han jobbar alltid längre på dagarna än mig så varför kan inte jag ta mc kort? Jag gillar bara en slags sport och det är motorsport, så jag kan väll kalla det för att jag engagerar mig i min sport. (nä Inger, jag skall inte börja med rally) Och det är ju inte så att jag försvinner ifrån jorden med min mc.

Jag sitter på jobbet idag oxå och har tråkigt som fasen. Men jag känner mig iallafall utvilad med tanke på att jag har lagt mig klockan 21:00 två kvällar i rad. Lite tantvarning är det kanske men att stiga upp klockan 05:00 är inte min favoritsysselsättning direkt.

Idag kommer mr A hem ifrån sin Tallinresa. Jag hoppas att han har haft det trevligt och att han är försiktig med sitt bagage. Där ligger nämligen en dooleys och en limpa cigg till mig. Det har varit tomt när mr A har varit borta och lilla Hobbe har väntat på honom varje kväll.


Ebba har lånat Hasses Yamaha skjorta. Enligt Hasse så är Yamaha the shit.

Amanda har lånat Annelis byxor...

Jag fotade en helt annan min av denna figur... men jag fick inte lägga upp den här. Men är hon inte snäll så kanske den dyker fram så småningom :-) Den är i säkert förvar.

Kommentarer
Postat av: jag saknar er son vänner,önskade att vi vai en så där 12till13 år tillbaka då vi hade det så roligt å mådde bra mååååååååååååååååååååååååånga kramar Helena

2010-05-13 @ 19:41:22
Postat av: Jag hoppas ni ha det bra och tar hand om varandra jag själv må vell inte så där jätte bra just nu var glada att ni har varavdra Helmi

2010-05-13 @ 19:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0