Mera tråkiga utgifter

Igår var det riktigt trevligt. Vi var hemma hos mig och städade bilar, myste i solen och bytte till sommardäck. När vi senare åkte hem till mr A så kändes det som att åka puckelpist så idag var jag och skulle balansera däcken... tji fick jag för en fälg var knäckt så det är bara att inhandla nya... lovley att kasta ut typ 5000kr på något till bilen. Ibland är det ganska enkelt att hålla sig för skratt...

Nu ska jag strax åka iväg med min puckelpist på möte men sedan skall jag hem till mr A och försöka att glömma mina problem och istället bara njuta i tillvaron av min älskade pojkvän. Mmm efter nästan 9 månader tillsammans med honom så är jag fortfarande lika nykär. Visst har vi haft våra duster men det är bara att diskutera igenom, lägga bakom och gå vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0