Suck... varför sa jag nått

Igår skrev jag att det var så härligt att andas vår här i Stockholm. Ja men som vanligt när jag säger något så ändras läget... idag har det varit grått, kallt och snö! Helt otroligt... Men jag trivs här iallafall

Den 7 maj är ett viktigt datum som jag längtar till oerhört mycket. Jag blir nämligen moster igen då! Mitt syskonbarn kommer med planerat kejsarsnitt då. Som vanligt kommer nerverna att vara utanpå kroppen och jag vill bara åka dit... När Anneli har fött så har jag inte kunnat hålla mig ifrån att ringa till förlossningen. Hon vet hur jag är så hon bara suckar åt mig. Syrran vågar jag nog inte att störa för hon har ett sånt temprament men jag hoppas att Nicke ringer så fort "vi" har kämpat färdigt. Å nu blir jag nervös igen... och känner en stor längtan att få snusa den lille krabaten i pannan.

Idag ringde min morbror och gav mig en spännande information. Informationen skall undersökas i helgen så jag återkommer med det... Men jag hoppas att det kan leda till något bra.

Nu är det sängen som står på tur i PRO Jessies liv... Gud vilken partypingla jag är! Haha

I morgon får jag äntligen träffa min myskropp Hobbe och mr A igen. Det blir ostbricka och tokmys på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0