Det var den helgen

Saras dop var väldigt vackert. Den lilla tjejen såg nöjd ut i hennes pappas famn. Saras gudmor sjöng i kyrkan, men herre gud vilken fantastisk röst hon har.
Jag var tvungen att smita iväg lite föra alla andra ifrån fikat efter dopet så att jag skulle hinna till Pernilla och Peter itid. Men hör och häpna... Jag kom dit först av alla!!! Första gången det händer för mig.
Det var en jätte trevlig både dag och kväll. Det var länge sedan jag hade så skoj som jag hade i gårkväll. Jag träffade många vänner och nya bekantskaper. Maten var kanongod och stämningen var på topp. Några timmar in på festen så dök Pelle upp som gubben i lådan, trevlig överaskning.

Idag har jag känt mig som ett slakt hela dagen. Det var bara att bita i det sura äpplet och bege sig till dragracingen klockan 10:00... men fy vad segt det var, jag skulle ha kunnat betala mycket bara för att ligga kvar i sängen några timmar till.

Nu är helgen snart slut och i morgon klockan 04:00 ringer klockan och det är dags att återigen åka till jobbet.





Och sedan vankades det kräftskiva



Och sedan vankades det krogen




Och sedan vankades det släktträff med Mackan :-)


Nu blir det ryggläge resten av kvällen i hopp om att bli piggare tills i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0