En dag med massa skratt

Idag var jag, syrran, Anneli och deras barn till Frösö djurpark. En mycket trevlig dag med mycket skratt och upplevelser.  Barnen var förväntansfulla och det bara lyste lycka i deras underbara ögon. Det var precis en sån här liten resa jag behövde, med fem personer som jag bara älskar och som är så ljuvliga. När man bara blir varm i hjärtat av de små dockebarnen och deras härliga sätt att vara. Raka och ärliga på ett oskyldigt sätt. När jag har lilla Sara i min famn så flyger tankarna i väg och jag hoppas att jag en dag ska träffa någon som jag kan bilda en liten familj med.
Här kommer dagen i lite bilder.

min stora skräck... the björn








Signe matar getter

Sara kikar på djur

Väntan på cirkus


Det är klart att jag offrar mig på att åka karusell med dockebarnen

Inte riktigt lika nöjd efteråt

Anneli hittar på bus som vanligt




Lilla Amanda var lite förbryllad hur en önskebrunn fungerar


Efter en lång dag med massa djur, cirkus, karuseller och glass... blir man lätt trött

Min huvudvärk bultar, det tjuter i öronen och fötterna ömmar, men vad gör det när man är i trevligt sällskap?!

Nu är det dags att sova för i morgon kommer mamma på besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0