Fläskläpp

Den sista tiden har finnarna kommit så att det ser ut som att jag är 15 igen. Jag har fått höra att man kan få "stressfinnar" så det är kanske det jag har. Den sista tiden har inte direkt varit en dans på rosor. Jaja, nu kom det en jäkel lite ovanför läppen så nu ser det ut som att jag har varit ute och boxas... fläskläpp är inte gulligt. Det ser nästan ut som botox på överläppen! Men jag tror att det börjar gå till sig nu.
Sista veckan på semester, fan jag börjar att få ångest... det är lite för nära nu att gå tillbaka till arbetet. Jag saknar mina kolleger men inte att stiga upp, sitta inne, vara trött på kvällen mm. Jag ska smygstarta lite lugnt i morgon med att jobba fackligt. Ävens fast jag har ångest att jobba igen så har jag tagit på mig en del extraskift. Det kändes lite motigt men med tanke på allt som jag vill köpa så är det bara at bita ihop och bloda på med jobb ett tag och trösta sig med att det är skoj när lönen kommer. Nu jäklar ska degen in!
Min mage har varit bra nu när jag har haft semester men jag är lite orolig att den ska braka igen. Som tur är så har jag tabletter kvar sedan jag var på sjukhuset.

Jag gillar verkligen omtänksamma och ärliga människor. Idag när jag gick in på facebook så hade en gammal vän skickat en länk till en blogg där det stod om riktiga vänner mm. Tack M för att du tog dig tid och var omtänksam. Fast sån har du nog alltid varit. :-)

Jag kom på att i lördags så fick jag beröm av servetrisen för hon tyckte att min tatuering var fin! Tack tack sa jag.
Min halvsyrra tyckte att jag hade gått ner mycket i vikt, ja det har jag nog men det är inget som jag riktigt har tänkt på. Men det var skoj att höra iallafall även fast jag har gått ner pga att jag inte har mått så bra. Inget ont som nte har något gott med sig brukar man väl säga.

Jag tror att jag avslutar med lite kloka ord

" Man måste stanna upp för att kunna gå vidare"

Kommentarer
Postat av: Maja

Yes I have.... men inte många som vet det...

2010-08-18 @ 15:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0