Fräsigt!!

Nu har jag varit hos frissan, jag blev nöjd och känner mig fin i håret, men frågan är hur jag skall kunna få till frisyren själv....
På väg till frissan så ringde mamma, hon tyckte att tatueringen såg stor ut men när jag åkte till min moster på en fika efter frissan så var mamma där, ingen av de tyckte att den var stor, bara fin. Min mamma och min moster är väldigt öppen och ungdomliga till sinnet, inga suraper som är insyltad.

Så här sitter jag... nöjd med håret och nöjd med tatueringen. Jag känner mig faktiskt riktigt fin och det är länge sedan som jag gjorde det. Nu är det bara lite viktnedgång kvar...
Men visst är väll jag värd att känna mig vacker?

Jag säger som det lilla äcklet.... "fräsigt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0