Fy vad det luktar!

Idag har jag hunnit med ganska mycket. Dagen började med en trevlig lunch, sedan biltvätt, bilstädning, städa hemma och tvätta alla kuddar i soffan. Sedan var det bara att infinna sig hos mamsen för surströmming, fy!!! jag kan verkligen inte med denna stank! För mig blev det inlagd sill. Men sällskapet gör att man härdar ut den farbannade stanken.

Imorgonbitti bär det iväg till Frösö zoo med syrran, Anneli och deras barn. Ska bli hur trevligt som helst men jag kommer nog att vara väldigt trött i morgonkväll.

Annars då? Jo livet knatar på i sin lugna takt. Jag försöker att inte tänka så mycket. Även fast tankarna låser sig ibland på vissa saker så vet jag att jag måste gå vidare. Jag kan inte acceptera att någon behandlar mig hur som helst. Att älska någon är stort och jag har nog aldrig älskat någon så mycket som jag gjorde med Mr A så det kommer att ta sin tid innan jag känner mig hel igen. Jag trodde ju att vi skulle vara ett par för alltid och bli gammal tillsammans. När allt sedan slås bort så har man en ganska snopen känsla som är svår att förklara.
En sak som jag ångrar bittert är att vi var på den där raggarfesten.
Jag måste sluta älta allt det här som har hänt. Jag måste gå vidare och bli hel, för min egen skull.

Ett bra citat: "Om du vill bli älskad, prova att vara älskvärd"

Kommentarer
Postat av: Maja

hade det inte hänt där så hade det kommit senare.. Så ångra ingenting! utan ta med dig dom bra delarna, å vet att du rockar fett å att såna som sårar andra och är taskiga är losers

2010-08-12 @ 08:42:10
Postat av: Anonym

Och du tror inte att någon annan fest hade kunnat sluta exakt likadant med hans sätt att tänka och behandla dig??

2010-08-12 @ 12:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0