Glad men trött

Jag är fortfarande på bra humör och känner mig lika lättad som igår. Det känns som att mycket av tyngden som har vilat på mina axlar har försvunnit.

Jag har inte så mycket att dela med mig idag så det blir ett kort inlägg.

Man lever livet bara en gång, och man vet aldrig när det tar slut. Så det är lika bra att leva sitt liv och bry sig om de man älskar och håller kär så får man lika mycket tillbaka. Varför skall man ödsla tid på något som man inte mår bra av? Man måste våga släppa greppet och chansa för att vinna och de enda steg man tar bakåt är när man tar sats... Fasen vilken Einstein jag är idag...


Albert Einstein och jag är bra lika varandra... eller??? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0