Jag utmanar mig själv!

Igår hittade jag en säng som jag bara vill ha så mycket. Jag har haft min nuvarande säng sedan jag flyttade hemifrån så det kan vara dags att byta ut den. Som alla vet är jag ganska oekonomisk så nu måste jag utmana mig själv.... Inte någon shopping av kläder och skor på ett bra tag... och då menar jag minst en månad. Phu jag måste klara det!! Jag ska bevisa för mig själv att jag inte behöver allt jag shoppar jämt. Nu skall jag prata med min hyresvärd om tapetsering för jag vill ha mitt sovrum i svart och vitt.
Så nu ska min byrå mm ut på blocket för försäljning. Det är lite för rustika för min smak numera.
Eftersom att det inte blev något husköp med mr A så får jag vara byggare bob härhemma om min hyresvärd går med på mina planer!
Så om någon ser mig på en smygshopping, förutom ica och systembolaget,  SKÄLL UT MIG!!!

Nu ska jag bli ekonomisk och få ett fint hem där jag kan njuta och känna lugnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0