Jobb, tårta och fånge

Jag måste erkänna en lite sak som jag har haft lite fel om... Idag var min första dag på jobbet och det var faktiskt trevligt att komma tillbaka till mina kollegor. Jag som har haft en sån ångest!

Efter jobbet var det dags för födelsedagskalas hos min morfar. Han såg lite chockad ut när vi kom 10 stycken samtidigt. barn, barnbarn och barnbarnsbarn kom på besök samtidigt men han såg helt nöjd ut.


Noffen med lite paket

Glada Signe. Hon är ju för härlig. Jag fick både pussar och kramar när jag skulle åka hem.

Lillskrutten Sara... dockebarnet

Mor och son

Min morbror och lilla Sara

Min syrra gillar inte att vara med på bild, men visst är hon vacker även fast jag råkade att kapa huvudet på henne?

Ikväll blir det soffan och fångarna på fortet.
Jag har varit på jättebra humör hela dagen för äntligen har det gått upp ett ljus för mig! Jag berättar mer någon annan dag när jag vet hur jag skall formulera mig. Jag känner mig bara lättad och glad.

Livet kan fort ta slut så kom ihåg att försöka leva ett härligt liv medans tiden finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0