Kroppen värker!

Helt otroligt... hela dagen har jag haft en sprängande huvudvärk så att jag blir yr i huvudet. Jamen vad har hänt nu då? Jooo huvudvärken är kvar plus att den jäkeln har förflyttat sig till svanken, det gör så ont att jag inte kan stå rakt och knappt sitta. Men liksom... vad hände??? Jag går som gamla Greta 80+ och jag känner mig som döden. Fyyy vad tråkigt! Det spelar ingen roll hur ont jag har i helgen, i morgon blir det tejkväll och på lördag hedkandi om jag så skall ta färdtjänst dit och gå med rullatorn på dansgolvet. Lite värktabletter gör nog susen. Eller varför inte massage?

Idag kom jag på mig själv att Hobbe är en bortskämd liten krabat. Vi åt fläskfilé, potatisgratäng och vitlöksbröd till middag och efter det gör jag matlådor... även till Hobbe men jag hoppade då över salladen till honom. Vissa hundar har det bra.
Nu sitter man här i soffan, proppmätt och kollar på Biggest loser... lite ironi känns det som.

Även fast jag har ont som f**n så är jag laddad inför helgens bravader. Det kan bli lite stelt men vad gör det om man har skoj?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0