Lite sliten idag, men vad gör det?

Gårdagen var mycket trevlig. De första timmarna tillbringade jag med släkten men sedan var det dags att gå vidare. Jag träffade många vänner ute och det är alltid lika skoj. Det är lite mindre skoj idag för jag mår som en huggorm. Det har varit ryggläge i stort sett hela dagen.

Oj vad nöjd jag blev igår!! Pelle som alltid retas med att jag är dålig på kubb. Han ville inte ha mig isitt lag så jag spelade med Pelles brorsa och en annan vän. Gissa vilka som vann??!! Jo det gjorde vi och jag slog ner tre stycken pinnar!! Lite nöjd!

Nu är det dags för ryggläge igen så det blir inte mer än så här idag.


en del av släkten
Min halvsyrra Malin
Min halvsyrra Malin

charmtrollet Blenda

Lasse och Marcus

Hasse och Henke

Mariette är riktigt bra

Opps förlorarlaget

Marco!

Ops Pelle zoomar in när jag njuter av en god drink

Nu är det bara att ladda om batterierna till nästa helg då det vankas kräftskiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0