Mysdag

Igår var det dags att leka. Bakis och inte alls sugen på att leka med fyra små prinsessor så var det bara att ta sig i kragen, duscha och vänta på att syrran skulle hämta mig. Det var lika mysigt som vanligt men jag intog en liggande ställning när vi lekte.
Anneli bjöd på lunch och det var som vanligt jätte gott.





Mina fyra små änglar


Stora familjen äter lunch


Sara myser i Annelis famn. Dockebarnet

Fredagen var en jobbig dag, det var därför jag inte bloggade något. Det var tjafs hela dagen på sms, på kvällen övergick det till att jag fick sms om att jag var en taxihora, värdelös mm, ja allt för att försöka trycka ner mig. Telefonrigning, förföljelse på krogen, meddelanden på blogg och facebook, sms till min mamma, meddelanden för att försöka svartmåla mig till vänner.. mm.. Det slutade med att jag fick sätta telefonen på ljudlös för att få sova.
Försöket av denna människa att trycka ner mig misslyckades. Istället kom jag till insikt på vad det är för människa som håller på så här. Den här personen trodde nog att jag var svagare men nu blev motsattsen bevisad och jag reste mig som den starka tjej jag blir när någon gör så här. Jag kan äntligen sluta att älta och istället gå vidare med mitt liv. Jag hoppas att denna människa aldrig mer hör av sig till mig för jag vill inte ha såna labila människor i mitt liv. Att först skicka sms om vilken taxihora jag är för att typ 3 timmar senare skicka sms om att man kan inte leva utan mig. Skumt som fan. Jo, jag vet att jag kommer att få ett fult rykte på grund av denna, men de som känner mig vet att jag inte är en sån som målas upp. Jag ligger inte och bredsar för alla på taxi, jag förbjuder inte människor att träffa kompisar, jag har inte ett överdrivet bekräftelsebehov mm

Nu är det den starka Jessie som ska njuta av resten av sommaren med min familj och med mina underbara vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0