OFF????

Jag fattar inte varför jag är så trött. Jag har ingen motivation till något, är ständigt trött och orkar inte ta tag i något.
Kanske skulle jag må bättre av att inte fundera så jäkla mycket. Bara ta dagen som den kommer och tänka på mig i första hand. Jag skulle vilja att det fungerade så men jag vet att jag mår bäst av att ha mina dagar planerade och ha ett mål. Men vilket jäkla mål ska jag ha? Nu dräller jag runt som ett mållöst pucko. Lite småmål har jag men dessa är ju bara att söka lite nya jobb och kanske inte i den här staden, att bli mer ekonomisk och kunna spara tll det jag vill. Men resten då?

Hur slår man av funderingsverksamheten? Jag är grymt less på min hjärna nu som ska ta en sån stor plats i mitt liv nu... vart finns off knappen???? Jag vill bara kunna vara, ha skoj, inte bry mig och bara njuta...

I morgon skall jag till Birsta city med syrran och mamma, det ska bli mysigt att få en liten familjedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0