Slut som artist

Efter några dagars vandring, shopping, party och pridefestival så har fötterna sagt upp sig. Jag har ont i varenda trampdyna och jag känner mig slut och trött. Helgen har varit kanonkul med mycket skratt och upplevelser. Jag trivs som fisken i vattnet i Stockholm så lite krämper gör ingenting. Det är bara att bita ihop. Jag älskar att fota och denna helg blev det 306 foton i huvudstaden.
Prideveckan var suverän. Vi stod och kikade på paraden i lite drygt 2 timmar och det var inte ens jobbigt. Ljuvlig stämmning, glatt, sjukt, humor men samtidigt så får vi inte glömma allt kämpande som dessa får stå ut med. Diskriminering är ett väldigt bra ord att sammanfatta HBTQ personer i. Så mycket som de får kämpa för sina rättigheter och ett vardagligt liv i vardagen. Mer människor borde stötta mera!!!
Jag vet inte vart jag skall börja så jag kastar in lite bilder och lägger mig sedan för att vila....


Kolla Inger vad snygg skorna är på!!!










Mona Sahlin och Maria Wetterstrand





Mer kändisar


En lugn oas mitt i storstaden. Så härligt att sitta och njuta med picknick.
Att jag alltid får ångest när jag skall åka ifrån Stockholm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0