Veto!!!!!!

Jag lägger in ett veto mot mig själv!!!! Nu har jag hittat ett par grymt snygga stövlar som kommer att finnas på scorett i höst! Jag måste bara ha dessa..

Det är givetvis i Carolina Gynnings blogg som jag hittade dessa! Stövlarna skriker efter mig!

Men annars så ska jag inte shoppa kläder eller skor :-)

Nu har jag bestämt mig för att snickra ihop en grym CV för att börja söka jobb. Jag skulle vilja utbilda mig men jag vill inte ta ett studielån när jag har passerat 30... och jag vet inte... jag gillade inte att plugga förut så vågar jag ge mig in på tron att jag skulle gilla det mer nu?

Jag känner att jag måste göra något med mitt liv. Det går inte att bara sitta stilla, se sitt liv passera, dagarna går men visst skall man ta vara på sin tid på jorden betydligt bättre än så här? Att kasta bort något som man bara har en gång. Jag måste börja ta vara på det som är viktigt mer än vad jag gör nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0