Vrånghumör

När jag vaknar med fruktansvärt dåligt humör så vet jag att det oftast inte blir ett rätt på hela dagen. Elak som ett bi höll jag på att ramla ner för trappen, trampa snett, tjurar över vissa saker, är puppless på funderingarna, har ångest för att stiga upp 04:00 på måndag, saknar någon att ligga skeden med, saknar någon att bara hålla om, försöker att pussla ihop helgens bravader... Ja dagen såg inte ljusare ut än så.

Efter mycket svordommar så kom jag ut till Birsta... där träffade jag mamma, moster, syrran och mina syskonbarn. Greppade tag i Sara och gick och bar henne och kramade om henne och då blev tillvaron lite bättre. Vad fan skulle man göra utan familjen??? Sedan mötte jag upp Henke på parkeringen, han skulle låna min stereo i helgen. JA, det ser inte riktigt normalt ut när man går med en gammal stereo över parkeringen. Sjuk som han är så utbrister han "Har du nå mer stöldgods som jag kan köpa?" Alltså minen på det äldre par som gick lite längre bort är obetalbar. Då var det ju bara att skratta! Det är härligt med spontana människor!
Efter hen heldag med shopping så blev det hemgång och sedan har jag inte gjort ett smack på hela kvällen. Jag är lite stolt... jag köpte doppresent, solglasögon och skärbräda... inte ett klädesplagg!!!

Jag har lyckats pussla ihop hundvakt hela helgen så nu kan jag slappna av...

I morgon vankas det en heldags arbete på dragracingen i Sättna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0