Då var det måndag

Nu har jag hämtat min lilla klump igen. Han har varit hos Pelle över natten för jag har jobbat så konstigt. Nu ligger han här och mår gott hos mr A. Det kan vara skönt ibland att vara hundledig i någon dag, bara tänka på sig själv och slippa alla måsten. Men när han kommer hem igen så känner jag hur mycket jag har saknat honom.

Idag har det varit en jobbig dag på jobbet. Det har kännts som att jag har febertoppar ibland och jag har varit lite illamående. Det är bara att bita ihop och vandra vidare, det går ju alltid över.

Jag har bott några dagar hos mr A och jag måste erkänna att jag trivs med att vara här i stan. Allt är så mycket mer lättsamt och smidigt. Det som känns långt bort nu är det lilla äcklet och hennes familj, men det som känns jätte mysigt är att vara nära mr A och ha en vardag tillsammans.

Jag har min kamera med mig men har glömt kabeln så jag kan inte ladda över några bilder.... typiskt klantJessie... men jag skall hämta den någon dag...

Nu är det snart dags att hämta mr A på sitt arbete, han skall ju inte behöva gå hem i den här kylan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0