Det är så kallt

Hur länge skall det vara kallt??? Fy vad det är tungt att gå ut med Hobbe vid 04:30 på morgonen. Det är tur att han tycker likadant. Det går väldigt fort för min "lilla" guldklimp att göra sina behov

Snart börjar det att vankas lördag. Det ska bli skoj att besöka fröken Nylund, jag har inte varit hos henne sedan hon flyttade till sin nuvarande lägenhet. Ganska dumt egentligen med tanke på att vi bor ganska nära varandra. Jag måste ringa partypinglan i granlo för att bestämma om skjuts och jag måste fixa en hundvakt. Kanske kan det vara hög tid att fixa dessa detaljer nu...

Jag känner mig tom inombords idag så det bli inte mer än så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0